مسؤول بسیج کارکنان دانشگاه یزد اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته، دانشگاهیان این دانشگاه امسال پرشورتر از سالهای قبل در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند یافت.
ابوالفضل توکلی با بیان اینکه گردهمایی سالانه عاشقان و شیفتگان امام راحل (ره) علاوه بر بزرگداشت مقام شامخ این شخصیت بی نظیر معاصر، در حقیقت تجدید میثاق با آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است، گفت: به همین مناسبت کاروانی متشکل از دانشگاهیان این دانشگاه عازم حرم مطهر امام راحل خواهد شد، لذا از علاقه مندان دعوت می شود برای ثبت نام از تاریخ 5/3/93 تا تاریخ 10/3/93(وقت اداری) با تلفن های 3530 -3449 – 3456-3522 تماس بگیرند. وی زمان حرکت این کاروان را روز سه شنبه 13/3/93 ساعت 15 عصر و مکان حرکت را ساختمان پردیس خودگردان دانشگاه (باغ ملی) اعلام کرد.
توکلی افزود: همه ما و مردم از بیانات سرنوشتساز و تعیین کننده رهبر معظم انقلاب در این روز تاریخی و ملی استفاده می کنیم. قبل از سخنرانی رهبری همه ساله سخنرانی یادگار ارزشمند امام(ره)، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن خمینی را در مراسم روز 14 خرداد داریم.
وی برنامه های جنبی این کاروان را زیارت حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران اعلام کرد.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

چهارشنبه 24,ژوئن,2026